• 08-02-2023, 13:54:39
    #1
    Kurumsal PLUS
    Selamlar hatay reyhanlı da yaşıyorum. Depremden kaynaklı evde hasar oluştu. 2022 temmuz da konut sigortası yaptırmıştık. Quick sigorta firmasını aradım alo 125 i arayın dediler fakat aradığım gibi direk kapanıyor. Evde temizlik yapmadık ne yapalım şimdi. Kolonlar sağlam sadece deprem yüzünden çatlaklar oluştu.

    Düşen parçaları tozları temizleyelim mi? Daha sonra siz temizlediniz diye sigortadan faydalanamazsınız demesinler.


    Antakya ya 40km uzaktayız. Reyhanlı'nın durumu iyi fakat diğer ilçeler komple gitti.
  • 08-02-2023, 13:56:12
    #2
    Hocam şu an onlarında başları bence çok kalabalık olabilir
  • 08-02-2023, 13:56:17
    #3
    fotoğraf video çekin her ihtimale karşı ama ev girilebilecek durumsaysa
  • 08-02-2023, 13:56:43
    #4
    Abi bu düşünceye sahip olma lütfen. Hataydan haberler alıyoruz. Evlerde kalmak tehlikeli. Artçı sayıları çok dünden bu yana sürekli bildirim geliyor.
  • 08-02-2023, 13:56:54
    #5
    Fotoğraf video çekin hocam. Allah yardımcınız olsun.
  • 08-02-2023, 13:57:06
    #6
    Kurumsal PLUS
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fotoğraf video çekin her ihtimale karşı ama ev girilebilecek durumsaysa
    Ev girilecek durumda. Online dask ihbarında sadece Kahramanmaraş var. Gerçi en büyük hasarı hatay aldı.

  • 08-02-2023, 13:57:22
    #7
    Hocam geçmiş olsun
    En iyisi temizlemeyin derim ben çünkü sonra dediğiniz gibi mazeret üretebilirler
  • 08-02-2023, 13:58:23
    #8
    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev girilecek durumda. Online dask ihbarında sadece Kahramanmaraş var. Gerçi en büyük hasarı hatay aldı.

    Birkaç güne açılır hocam herhalde şuan olay çok taze 10binden fazla ev yıkılmış. Maraş yok olmuş durumda
  • 08-02-2023, 13:58:25
    #9
    Hocam daha önce orada çalıştım. Anlık yoğunluk vardır o yüzden ulaşamamış olabilirsiniz. şimdi direkt temizleyin diyemiyorum eksper yolluyorlar hasar tespiti için ama biraz daha bekleyin isterseniz. Gün içinde arayın elbet uygun bi zaman olacaktır. Çok geçmiş olsun