Selamlar hatay reyhanlı da yaşıyorum. Depremden kaynaklı evde hasar oluştu. 2022 temmuz da konut sigortası yaptırmıştık. Quick sigorta firmasını aradım alo 125 i arayın dediler fakat aradığım gibi direk kapanıyor. Evde temizlik yapmadık ne yapalım şimdi. Kolonlar sağlam sadece deprem yüzünden çatlaklar oluştu.
Düşen parçaları tozları temizleyelim mi? Daha sonra siz temizlediniz diye sigortadan faydalanamazsınız demesinler.
Antakya ya 40km uzaktayız. Reyhanlı'nın durumu iyi fakat diğer ilçeler komple gitti.