Evi eniştemin abisi yaptı. 16lık demir kullandılar. Antakyadaki felaketin sebebi 8lik demir kullanmaları. Bu evin temelini gördük biz. Fakat antakya eski yeni dinlemedi. Ama bu evi yapanı tanıyoruz. Babam sürekli inşaattaydı. Malzemeden çalma olmadı
Dask için 330bin tl bedel yazmışlar 2022 temmuz da fakat ev 1.2m şuan o sıkıntı
Anladım hocam. Gelmiş geçmiş olsun.