• 07-02-2023, 19:24:22
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba, Bu bir prim yapma konusu değildir. Göçük altında kalan insanların bizlere yardıma ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden deprem bölgesine gönüllü ve resmi olarak yardıma gitmek istiyorum.

    Nasıl gideceğimi bilmiyorum, Yardımlarınızı bekliyorum. Maddi olarak elimden hiç bir şey gelmiyor ancak manevi olarak bir şeyler yapabilirim.
  • 07-02-2023, 19:26:15
    #2
    bende gitmek istiyorum fakat tek başıma gidicek imkanım yok bilgisi olan yazar ise gönüllü olarak gitmek isterim
  • 07-02-2023, 19:26:44
    #3
    Bölgede yeterince insan varmış hocam, buradan elimizden geleni yapalım. Bağış, paylaşımlar artık ne görürseniz
  • 07-02-2023, 19:27:58
    #4
    Bugün yaşadığım bölgedeki AFAD ile görüştüm. Yardım için ilk etapta "Arama kurtarma" ve "İlkyardım" eğitimi almış, sertifikalı kişileri götürüyorlar. Şuan arama kurtarmada bilgili insanlara daha çok ihtiyaç olduğunu söylediler. Bende gitmek istiyorum, başvurumu yaptım bekliyorum.
  • 07-02-2023, 19:33:41
    #5
    sanalyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün yaşadığım bölgedeki AFAD ile görüştüm. Yardım için ilk etapta "Arama kurtarma" ve "İlkyardım" eğitimi almış, sertifikalı kişileri götürüyorlar. Şuan arama kurtarmada bilgili insanlara daha çok ihtiyaç olduğunu söylediler. Bende gitmek istiyorum, başvurumu yaptım bekliyorum.
    lewy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bölgede yeterince insan varmış hocam, buradan elimizden geleni yapalım. Bağış, paylaşımlar artık ne görürseniz
    Balici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende gitmek istiyorum fakat tek başıma gidicek imkanım yok bilgisi olan yazar ise gönüllü olarak gitmek isterim
    Edevlet üstünden önceden gönüllü projesine başvurmuştum bu ekran var şuan, Ben gidebilir miyim nasıl oluyor bilmiyorum.

    https://prnt.sc/hu34D9mGmoqR
  • 07-02-2023, 19:34:49
    #6
    Bu kurtarma eğitimi alan kardeşler içinmiş normal vatandaşlar için değil.

    Vargemo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edevlet üstünden önceden gönüllü projesine başvurmuştum bu ekran var şuan, Ben gidebilir miyim nasıl oluyor bilmiyorum.

    https://prnt.sc/hu34D9mGmoqR
  • 08-02-2023, 02:39:06
    #8
    E-devlet üzerinden başvurmuştum ancak herhangi bir dönüş alamadım. İlk yardım veya arama kurtarma konusunda bilgim yok. Su taşısam bile fayda faydadır diye düşünüyorum. Nasıl yapabiliriz?