Bugün yaşadığım bölgedeki AFAD ile görüştüm. Yardım için ilk etapta "Arama kurtarma" ve "İlkyardım" eğitimi almış, sertifikalı kişileri götürüyorlar. Şuan arama kurtarmada bilgili insanlara daha çok ihtiyaç olduğunu söylediler. Bende gitmek istiyorum, başvurumu yaptım bekliyorum.