E-devlet üzerinden başvurmuştum ancak herhangi bir dönüş alamadım. İlk yardım veya arama kurtarma konusunda bilgim yok. Su taşısam bile fayda faydadır diye düşünüyorum. Nasıl yapabiliriz?