Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba, Bu bir prim yapma konusu değildir. Göçük altında kalan insanların bizlere yardıma ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden deprem bölgesine gönüllü ve resmi olarak yardıma gitmek istiyorum.
Nasıl gideceğimi bilmiyorum, Yardımlarınızı bekliyorum. Maddi olarak elimden hiç bir şey gelmiyor ancak manevi olarak bir şeyler yapabilirim.