Kızılay da çalışan varmı
5
●224
- 06-02-2023, 15:25:03Merhaba taşıyıcı Akdeniz anemisiyim deprem bölgesindekiler için kan vermek istiyorum fakat taşıyıcı Akdeniz anemisiyim sorun olurmu
- 06-02-2023, 15:25:35Üyeliği durduruldu4 yıldır düzenli kan vericiyim veremezsiniz hocamyigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2023, 15:38:43Üyeliği durdurulduO daha kötü olmuş hocamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2023, 15:40:55Malesef imkanı yok şu an, benden önce gelen gençlere sorum 2 saattir bekliyorlarmış hala sıradaydılar, ben tip2 diyabet hastasıyım o kadar beklemem imkansız geri döndüm ama gece dikimevindeki genel merkeze gidebilirim kar vs olmazsa saat 3-4 gibi boş olur sanırım.AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle