• 06-02-2023, 15:25:03
    #1
    Merhaba taşıyıcı Akdeniz anemisiyim deprem bölgesindekiler için kan vermek istiyorum fakat taşıyıcı Akdeniz anemisiyim sorun olurmu
  • 06-02-2023, 15:25:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba taşıyıcı Akdeniz anemisiyim deprem bölgesindekiler için kan vermek istiyorum fakat taşıyıcı Akdeniz anemisiyim sorun olurmu
    4 yıldır düzenli kan vericiyim veremezsiniz hocam
  • 06-02-2023, 15:26:27
    #3
    Veremiyorsunuz hocam maalesef.
  • 06-02-2023, 15:36:15
    #4
    Şu an kılzılaydan dönüyorum 5 kişi kan alıyor 500 kişi bağış için birikmiş karmaşa kalabalık kan veremeden geri geliyorum malesef..
  • 06-02-2023, 15:38:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an kılzılaydan dönüyorum 5 kişi kan alıyor 500 kişi bağış için birikmiş karmaşa kalabalık kan veremeden geri geliyorum malesef..
    O daha kötü olmuş hocam
  • 06-02-2023, 15:40:55
    #6
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O daha kötü olmuş hocam
    Malesef imkanı yok şu an, benden önce gelen gençlere sorum 2 saattir bekliyorlarmış hala sıradaydılar, ben tip2 diyabet hastasıyım o kadar beklemem imkansız geri döndüm ama gece dikimevindeki genel merkeze gidebilirim kar vs olmazsa saat 3-4 gibi boş olur sanırım.