Konu
Kızılay da çalışan varmı
06-02-2023, 15:25:03
#1
yigitserbes
Merhaba taşıyıcı Akdeniz anemisiyim deprem bölgesindekiler için kan vermek istiyorum fakat taşıyıcı Akdeniz anemisiyim sorun olurmu