yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba taşıyıcı Akdeniz anemisiyim deprem bölgesindekiler için kan vermek istiyorum fakat taşıyıcı Akdeniz anemisiyim sorun olurmu
4 yıldır düzenli kan vericiyim veremezsiniz hocam