AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O daha kötü olmuş hocam
Malesef imkanı yok şu an, benden önce gelen gençlere sorum 2 saattir bekliyorlarmış hala sıradaydılar, ben tip2 diyabet hastasıyım o kadar beklemem imkansız geri döndüm ama gece dikimevindeki genel merkeze gidebilirim kar vs olmazsa saat 3-4 gibi boş olur sanırım.