• 30-01-2023, 11:12:11
    #1
    Arkadaşlar Amazon'dan Amerika için Lycamobile Sim Kart aldım, az önce bir mesaj geldi lojistik şirketini aradım, Sim kart siparişinden dolayı gümrüğe takılmış, BTK ve şirket vergilendirmesi gerekiyormuş geçirmek için ve o da 10.000 lira falanmış. Ben de iptal ettirdim

    Şimdi bu küçük saçma durumdan sonra bir sorum var. Ben Buradan e-Sim alsam da mı benzeri bir sorun olacak telefonuma ekleyemeyecek miyim bilgisi olan var mı? Teşekkürler.
  • 30-01-2023, 11:15:49
    #2
    💚 R10.NET 💚
    Çok eskiden başka formda satan bir arkadaştan almıştım. Hat 2 günde gelmişti ve Lycamobile Sim Karttı. Kontör yükleyip kullanmıştım hatta çalışıyor mu diye. Şuan öyle birileri var mı, varsa da yasak mı değil mi tam bilemiyorum.
  • 30-01-2023, 11:16:55
    #3
    Deephunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok eskiden formda satan bir arkadaştan almıştım. Hat 2 günde gelmişti ve Lycamobile Sim Karttı. Kontör yükleyip kullanmıştım hatta çalışıyor mu diye. Şuan öyle birileri var mı, varsa da yasak mı değil mi tam bilemiyorum.
    e-Sim alsam kullanabilsem bana yeter hocam. İnanın bezdim alt tarafı bir sim kart ya ne olabilir ki kapıyı pencereyi indiricem sinirden
  • 30-01-2023, 11:18:44
    #4
    💚 R10.NET 💚
    furkanologia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-Sim alsam kullanabilsem bana yeter hocam. İnanın bezdim alt tarafı bir sim kart ya ne olabilir ki kapıyı pencereyi indiricem sinirden
    Sağolsun bizim ülkede o alttarafı sim kart ile ne adamlar dolandırıyorlar. Sanal nolara bakacaksınız o zaman. Daha mantıklı gibi.
  • 30-01-2023, 11:21:37
    #5
    Deephunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolsun bizim ülkede o alttarafı sim kart ile ne adamlar dolandırıyorlar. Sanal nolara bakacaksınız o zaman. Daha mantıklı gibi.
    Link Şunu alıyorum hocam.
  • 30-01-2023, 11:30:06
    #6
    💚 R10.NET 💚
    furkanologia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Link Şunu alıyorum hocam.
    Siteyi ilk defa duydum. Umarım sıkıntı yaşamazsın.
  • 30-01-2023, 11:30:19
    #7
    eSIM bilgileri ya da QR kodu olsa yeter eklemek için.
  • 30-01-2023, 11:30:52
    #8
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eSIM bilgileri ya da QR kodu olsa yeter eklemek için.
    Tamamdır hocam
  • 30-01-2023, 11:33:10
    #9
    furkanologia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Link Şunu alıyorum hocam.
    Bunu kullanamazsın burada. Çünkü ilk önce USA sınırları içinde açılıp kendi sinyallerini alacak ve sonra roaming e sokacaksın. Yani eğer orada sinyal görmeden burada direkt açarsan kullanamıyorsun. Ben gittiğimde almıştır Denver den bir kaç tane sonra geldim çalışmadı. Boşuna para vermeyin.