Çok eskiden başka formda satan bir arkadaştan almıştım. Hat 2 günde gelmişti ve Lycamobile Sim Karttı. Kontör yükleyip kullanmıştım hatta çalışıyor mu diye. Şuan öyle birileri var mı, varsa da yasak mı değil mi tam bilemiyorum.