Deephunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok eskiden formda satan bir arkadaştan almıştım. Hat 2 günde gelmişti ve Lycamobile Sim Karttı. Kontör yükleyip kullanmıştım hatta çalışıyor mu diye. Şuan öyle birileri var mı, varsa da yasak mı değil mi tam bilemiyorum.
e-Sim alsam kullanabilsem bana yeter hocam. İnanın bezdim alt tarafı bir sim kart ya ne olabilir ki kapıyı pencereyi indiricem sinirden