Arkadaşlar Amazon'dan Amerika için Lycamobile Sim Kart aldım, az önce bir mesaj geldi lojistik şirketini aradım, Sim kart siparişinden dolayı gümrüğe takılmış, BTK ve şirket vergilendirmesi gerekiyormuş geçirmek için ve o da 10.000 lira falanmış. Ben de iptal ettirdim

Şimdi bu küçük saçma durumdan sonra bir sorum var. Ben Buradan e-Sim alsam da mı benzeri bir sorun olacak telefonuma ekleyemeyecek miyim bilgisi olan var mı? Teşekkürler.