e-Sim alsam kullanabilsem bana yeter hocam. İnanın bezdim alt tarafı bir sim kart ya ne olabilir ki kapıyı pencereyi indiricem sinirden
Sağolsun bizim ülkede o alttarafı sim kart ile ne adamlar dolandırıyorlar. Sanal nolara bakacaksınız o zaman. Daha mantıklı gibi.