• 27-01-2023, 18:56:35
    #1
    Turknet şubat ayı sonrası aylık faturalarının 250 TL olacağını tarafıma bildirir bildirmez, farklı internet firması arayışına girmiştim. Poyrazwifi Türkiye'de en ucuz internet hizmeti sağlayan firma olarak tespit ettim apar tobar hemen geçiş işlemlerine başlattım, evimin alt yapısı 100 mb destekliyordu ve poyrazwifide 100 mb hız fiyatı 95 TL olan paketi seçtim. internetimin geçiş işlemleri bitti yaklaşım 3 gündür kullanıyorum hiç bir değişiklik olmadı aynı kalite aynı hızı alıyorum yani anlayacağınız alt yapınız A firmasında nasılsa B firmasındada aynı sadece fatura ödeyeceğin firma değişiyor. Türknet'e 250 TL ödemek nerde Poyrazwifi'ye 95 TL ödemek nerde akıl kari değil hakketten.
  • 27-01-2023, 19:00:10
    #2
    İki tarafın verdiği hız her ne kadar aynı gibi gözükse de uçurum fark var. Benim denemediğim internet kalmadı, bu kadar baskıcı ve hız konusunda sadece görselden ibaret olmayan tek internet bence Turknet. Ekonominin şartlarına göre bu devirde internetin 250₺ olması şirketin suçu değildir. Bu en azından benim düşüncem.
  • 27-01-2023, 19:01:18
    #3
    Kurumsal PLUS
    poyrazwifi ne hocam ya 😁😁 oğullarının adlarıyla ISS açıyolar artık
  • 27-01-2023, 19:02:22
    #4
    Brezonur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    poyrazwifi ne hocam ya 😁😁 oğullarının adlarıyla ISS açıyolar artık
    Öyle deme 95₺ ama
  • 27-01-2023, 19:02:34
    #5
    Aloha1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki tarafın verdiği hız her ne kadar aynı gibi gözükse de uçurum fark var. Benim denemediğim internet kalmadı, bu kadar baskıcı ve hız konusunda sadece görselden ibaret olmayan tek internet bence Turknet. Ekonominin şartlarına göre bu devirde internetin 250₺ olması şirketin suçu değildir. Bu en azından benim düşüncem.
    Ekonomi kötü diye bende fazla para ödeyecek enayi değilim
  • 27-01-2023, 19:02:54
    #6
    Aynı şekilde bende bıraktım. Çok araştırdım günlerce. Bugün netspeed e geçtim. Hazirana kadar zam yok diyip 2 ayda bir zam çakmaları etik olarakta doğru değil. Zaten kimi sevsek bi tarafı kalkıyo
    Bırakan arkadaşlara hayırlı olsun

    Netspeed e geçecek varsa ref verebilirim
  • 27-01-2023, 19:03:30
    #7
    Brezonur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    poyrazwifi ne hocam ya 😁😁 oğullarının adlarıyla ISS açıyolar artık
    İsterse analarının adına ile ISS açsınlar ben ödediğim paraya bakarım
  • 27-01-2023, 19:04:06
    #8
    Yekta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomi kötü diye bende fazla para ödeyecek enayi değilim
    Profil fotoğrafındaki Albert Ainstein'e selam olsun.
  • 27-01-2023, 19:13:47
    #9
    Bence bu durumlarda en önemli konu müşteri hizmetleridir. 1 ay sonra sorun yaşadığımda eğer karşımda beni anlayıp sorunu çözecek muhattap bulamaycaksam 2-3 katı fatura ödemeyi tercih ederim