Brezonur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
poyrazwifi ne hocam ya 😁😁 oğullarının adlarıyla ISS açıyolar artık
İsterse analarının adına ile ISS açsınlar ben ödediğim paraya bakarım