Aynı şekilde bende bıraktım. Çok araştırdım günlerce. Bugün netspeed e geçtim. Hazirana kadar zam yok diyip 2 ayda bir zam çakmaları etik olarakta doğru değil. Zaten kimi sevsek bi tarafı kalkıyo

Bırakan arkadaşlara hayırlı olsun
Netspeed e geçecek varsa ref verebilirim