Aynı şekilde bende bıraktım. Çok araştırdım günlerce. Bugün netspeed e geçtim. Hazirana kadar zam yok diyip 2 ayda bir zam çakmaları etik olarakta doğru değil. Zaten kimi sevsek bi tarafı kalkıyo
Bırakan arkadaşlara hayırlı olsun

Netspeed e geçecek varsa ref verebilirim