Bence bu durumlarda en önemli konu müşteri hizmetleridir. 1 ay sonra sorun yaşadığımda eğer karşımda beni anlayıp sorunu çözecek muhattap bulamaycaksam 2-3 katı fatura ödemeyi tercih ederim