• 23-01-2023, 09:12:10
    #1
    Arkadaşlar selamlar bir projem için Şahıs şirketi açmayı planlıyorum bir kaç sorum var deneyimi olan arkadaşlar dönüş yapabilirse çok sevinirim.

    1 - Geçmişe dönük hesabıma gelen paralar için sorun yaşar mıyım? 1 yıllık ortalama para giriş çıkışı 1.5m civarı.
    2 - Şahıs şirketinde ticari kart alabilir miyim alırsam başlangıç limiti neye göre belirleniyor?
    3 - Ticari kartlar için bankaya gidip anlaşma mı yapmam gerekiyor yoksa telefon ile halledebilir miyim?
  • 23-01-2023, 09:12:45
    #2
    promocity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar selamlar bir projem için Şahıs şirketi açmayı planlıyorum bir kaç sorum var deneyimi olan arkadaşlar dönüş yapabilirse çok sevinirim.

    1 - Geçmişe dönük hesabıma gelen paralar için sorun yaşar mıyım? 1 yıllık ortalama para giriş çıkışı 1.5m civarı.
    2 - Şahıs şirketinde ticari kart alabilir miyim alırsam başlangıç limiti neye göre belirleniyor?
    3 - Ticari kartlar için bankaya gidip anlaşma mı yapmam gerekiyor yoksa telefon ile halledebilir miyim?
    3 sorunun cevabı da evet
  • 23-01-2023, 09:15:35
    #3
    1 - Geçmişe dönük hesabıma gelen paralar için sorun yaşar mıyım? 1 yıllık ortalama para giriş çıkışı 1.5m civarı.

    İncelemeye girme ihtimali var, şahıs şirketi olsa da olmasa da bu durum hep var olacak. Şahıs şirketine has bir şey olmaz.

    2 - Şahıs şirketinde ticari kart alabilir miyim alırsam başlangıç limiti neye göre belirleniyor?

    Şahıs şirketin olduğu zaman senin şahsi hesabın aynı zamanda şirket hesabın oluyor. Yani şahıs şirketinden sonra şahsına alacağın herhangi bir yüksek meblağ para inceleme yaşama ihtimalini çok arttırır eğer fatura kesmezsen.

    3 - Ticari kartlar için bankaya gidip anlaşma mı yapmam gerekiyor yoksa telefon ile halledebilir miyim?

    Şahıs şirketinde ticari kart statüsü yok, bankadan kart alsan bile üstünde senin isim soyismin yazar, ticari kart için ünvan gerekli onun için de şahıs değil limited şirket kurman gerekli.
  • 23-01-2023, 09:18:17
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    promocity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar selamlar bir projem için Şahıs şirketi açmayı planlıyorum bir kaç sorum var deneyimi olan arkadaşlar dönüş yapabilirse çok sevinirim.

    1 - Geçmişe dönük hesabıma gelen paralar için sorun yaşar mıyım? 1 yıllık ortalama para giriş çıkışı 1.5m civarı.
    2 - Şahıs şirketinde ticari kart alabilir miyim alırsam başlangıç limiti neye göre belirleniyor?
    3 - Ticari kartlar için bankaya gidip anlaşma mı yapmam gerekiyor yoksa telefon ile halledebilir miyim?
    1- daha önceden radara girmediysen bir sorun olmaz
    2- şahıs şirketinde tüm banka kartların ticari karta dönüşüyor, vergisini hesabını vermek zorundasın
    3- şahıs şirketinde ticari kart verilebilmesi için hesabına para giriş çıkışın çok ve uzun yıllardır şirketinin açık olması lazım
  • 23-01-2023, 09:19:56
    #5
    Dönüşün için teşekkür ederim.
    Mesela bazen ofis masrafları vs için gayriresmi harcama yapıyoruz bunları farklı bir banka hesabıma göndermeleri sorun yaratır mı?
    hcymedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- daha önceden radara girmediysen bir sorun olmaz
    2- şahıs şirketinde tüm banka kartların ticari karta dönüşüyor, vergisini hesabını vermek zorundasın
    3- şahıs şirketinde ticari kart verilebilmesi için hesabına para giriş çıkışın çok ve uzun yıllardır şirketinin açık olması lazım
  • 23-01-2023, 09:24:03
    #6
    ticari kart olayına herkes farklı konuşmuş. 1 yılı bile dolmayan, şirketi olan arkadaşım çok rahat bir şekilde ticari kartını aldı. Yazan kişiler kendi deneyimlerini mi paylaşıyor duyumlarını mı ?
  • 23-01-2023, 09:25:01
    #7
    hcymedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- daha önceden radara girmediysen bir sorun olmaz
    2- şahıs şirketinde tüm banka kartların ticari karta dönüşüyor, vergisini hesabını vermek zorundasın
    3- şahıs şirketinde ticari kart verilebilmesi için hesabına para giriş çıkışın çok ve uzun yıllardır şirketinin açık olması lazım
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ticari kart olayına herkes farklı konuşmuş. 1 yılı bile dolmayan, şirketi olan arkadaşım çok rahat bir şekilde ticari kartını aldı. Yazan kişiler kendi deneyimlerini mi paylaşıyor duyumlarını mı ?
    Bende duymuştum ticari kart alındığını ama tam emin olamadım sormak istedim
  • 23-01-2023, 09:25:47
    #8
    Hocam ben de uzun uzun açıklama yaptım bana neden cevap vermedin
  • 23-01-2023, 09:25:52
    #9
    promocity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende duymuştum ticari kart alındığını ama tam emin olamadım sormak istedim
    Alınıyor hocam alınıyor. Hatta çok güzel imkanlar sunuyor kart. Hayırlı olsun şimdiden.