Arkadaşlar selamlar bir projem için Şahıs şirketi açmayı planlıyorum bir kaç sorum var deneyimi olan arkadaşlar dönüş yapabilirse çok sevinirim.

1 - Geçmişe dönük hesabıma gelen paralar için sorun yaşar mıyım? 1 yıllık ortalama para giriş çıkışı 1.5m civarı.
2 - Şahıs şirketinde ticari kart alabilir miyim alırsam başlangıç limiti neye göre belirleniyor?
3 - Ticari kartlar için bankaya gidip anlaşma mı yapmam gerekiyor yoksa telefon ile halledebilir miyim?