1- daha önceden radara girmediysen bir sorun olmaz
2- şahıs şirketinde tüm banka kartların ticari karta dönüşüyor, vergisini hesabını vermek zorundasın
3- şahıs şirketinde ticari kart verilebilmesi için hesabına para giriş çıkışın çok ve uzun yıllardır şirketinin açık olması lazım
ticari kart olayına herkes farklı konuşmuş. 1 yılı bile dolmayan, şirketi olan arkadaşım çok rahat bir şekilde ticari kartını aldı. Yazan kişiler kendi deneyimlerini mi paylaşıyor duyumlarını mı ?
Bende duymuştum ticari kart alındığını ama tam emin olamadım sormak istedim