ticari kart olayına herkes farklı konuşmuş. 1 yılı bile dolmayan, şirketi olan arkadaşım çok rahat bir şekilde ticari kartını aldı. Yazan kişiler kendi deneyimlerini mi paylaşıyor duyumlarını mı ?