• 12-01-2023, 16:24:27
    #1
    Paymax ile ilgili problemleri ve konu clickbait olduğunu, döviz ödemelerin kapalı olduğu vs belirtip şikayet konusu açmıştım ve ödediğim oranların da anormal olduğu şeklinde. Ve şikayet konumda haklı çıkıp paymax'dan açıklama bekleniyorken şans eseri biraz gezeyim forumda derken konumun silindiğini ve vallet adında ödeme kuruluşunun reklamını gördüm. Ama paymax'da ki database 1e1 şeklinde vallet aktarılmış ve paymax'da üyeliğiniz askıda ise vallet'de de üyeliğiniz askıda vs. Kısacası buranın da pek sağlıklı olduğunu sanmıyorum işin içine reklam parası girince


    Sorun a yada b nin birleşmesi değil. Paymax firması konusunda döviz ödeme belirtip ona göre komisyon biçiyordu. Bende döviz ödeme ile üye olup 2.ay sonunda döviz ödememi kapattılar ve sorduklarımda zarar ettiklerini ve herkeste kapalı olduğunu söylemişlerdi ama komisyon indirimi olmadı ve %8 komisyon ödüyorduk ve ertesi gün ödeme de değildi. Bende paymax tanıtım konusunda başımdan geçenleri belirttim yorum olarak. Daha sonra paymax bana özel mesaj yolu ile yorumları silmemi istedi bende müşteri yorumu ve silmeyeceğimi söyledim, arkasından gelen tehditler sonrası şikayet konusu açtım sohbet mesajlarını da ilettim ve haklı olarak belirtilmeme rağmen herşey silinmiş. Ve şimdi de halen reklamları anasayfada. Demek istediğim parayı verince herşey çok iyi gözüküyor değil mi?
    • eviL
    • Kurti
    • Aliburaak
    eviL, Kurti, Aliburaak ve 12 kişi bunu beğendi.
    15 kişi bunu beğendi.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Hiç kimse adam akıllı oturup konuyu okumamış. Ağzı olanın yorum yapmaması gereken bir örnek daha var bu konuda. Hocamız x firma ile yaşadığı mağduriyet durumunda şikayet açmış ve x firmanın konusuna yorum olarak da yaşadığı mağduriyeti dile getirmiş. Burada silinen şikayet konusu ve yorum söz konusu. Siz oturmuş r10 suçlu değil diyorsunuz. Konuda zaten r10'u suçlamamış. Eğer haksız bir şekilde silinen yorum ve şikayet konusu varsa evet r10 suçludur.


      edit.
  • 12-01-2023, 16:27:02
    #2
    Not: Şikayet konumu aylar önce açmıştım ve paymaxın bana özel mesaj ile ilettiği tehditleri paylaşmıştım.
    • Gulse
    Gulse bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-01-2023, 16:27:49
    #3
    R10 Size ona buna güvenip para yatırın demiyor.
    R10 Bedavaya da dönmüyor. Bu reklamlar google da çıktığı zaman GOOGLE ne kadar güvenli yeaaaaaaaaaaa.
    Diyede konu açın o zaman saçmaladınız.

    Bir yere para yatırmak , Yada bir yerden ürün almak bu tamamen sizin seçiminiz ben babam olsa inanmıyorsam bilmiyorsam o ürünü yada o siteye giriş yapararak işlem yapmam. Önce Kendim tartarım.
  • 12-01-2023, 16:27:58
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paymax ile ilgili problemleri ve konu clickbait olduğunu, döviz ödemelerin kapalı olduğu vs belirtip şikayet konusu açmıştım ve ödediğim oranların da anormal olduğu şeklinde. Ve şikayet konumda haklı çıkıp paymax'dan açıklama bekleniyorken şans eseri biraz gezeyim forumda derken konumun silindiğini ve vallet adında ödeme kuruluşunun reklamını gördüm. Ama paymax'da ki database 1e1 şeklinde vallet aktarılmış ve paymax'da üyeliğiniz askıda ise vallet'de de üyeliğiniz askıda vs. Kısacası buranın da pek sağlıklı olduğunu sanmıyorum işin içine reklam parası girince
    isterlerse 100k para yatırsınlar r10'a yine de bir mağduriyet varsa ortada o kişi gerekli cezayı alır burada öyle insan kayırma olayı yok hocam siz çok yanlış anlamışsınız.
  • 12-01-2023, 16:28:22
    #5
    Reklam verenler olmasa burada olmayız malesef katlanmak zorunda kalabiliyoruz böyle vakalara. İçerikle ilgili konuda'da haklıydım ama malesef ödemesini göndermek zorunda kaldım modun verdiği karardan ötürü. Hatta logo tasarlatmıştım hazır vektör kullanıldığını mod a danıştığımda farkettim bunun yasak olduğunu kendi bile söyledi fakat yine çözüm olmadı. Yani diyeceğim o var öyle durumlar.
  • 12-01-2023, 16:28:22
    #6
    VipsMedya.Com
  • 12-01-2023, 16:28:40
    #7
    Konuda adını geçirdiğiniz ödeme sağlayıcılarını kullanmayı düşünüyordum sanırım bir kez daha düşünmek doğru olan olacak.
  • 12-01-2023, 16:28:40
    #8
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 Size ona buna güvenip para yatırın demiyor.
    R10 Bedavaya da dönmüyor. Bu reklamlar google da çıktığı zaman GOOGLE ne kadar güvenli yeaaaaaaaaaaa.
    Diyede konu açın o zaman saçmaladınız.
    Siz çok yanlış anlamışsınız, demek istediğim reklamı olan firmaya açılan haklı şikayet konum silinmiş. Parayı veren düdüğü çalıyor? Müşteri yorumları silinmiş kötü olan.
    • Madaxell
    Madaxell bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-01-2023, 16:28:40
    #9
    Kurumsal PLUS
    R10 güvenlide içindeki insanlar tehlikeli.