Reklam verenler olmasa burada olmayız malesef katlanmak zorunda kalabiliyoruz böyle vakalara. İçerikle ilgili konuda'da haklıydım ama malesef ödemesini göndermek zorunda kaldım modun verdiği karardan ötürü. Hatta logo tasarlatmıştım hazır vektör kullanıldığını mod a danıştığımda farkettim bunun yasak olduğunu kendi bile söyledi fakat yine çözüm olmadı. Yani diyeceğim o var öyle durumlar.