Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paymax ile ilgili problemleri ve konu clickbait olduğunu, döviz ödemelerin kapalı olduğu vs belirtip şikayet konusu açmıştım ve ödediğim oranların da anormal olduğu şeklinde. Ve şikayet konumda haklı çıkıp paymax'dan açıklama bekleniyorken şans eseri biraz gezeyim forumda derken konumun silindiğini ve vallet adında ödeme kuruluşunun reklamını gördüm. Ama paymax'da ki database 1e1 şeklinde vallet aktarılmış ve paymax'da üyeliğiniz askıda ise vallet'de de üyeliğiniz askıda vs. Kısacası buranın da pek sağlıklı olduğunu sanmıyorum işin içine reklam parası girince
isterlerse 100k para yatırsınlar r10'a yine de bir mağduriyet varsa ortada o kişi gerekli cezayı alır burada öyle insan kayırma olayı yok hocam siz çok yanlış anlamışsınız.