Paymax ile ilgili problemleri ve konu clickbait olduğunu, döviz ödemelerin kapalı olduğu vs belirtip şikayet konusu açmıştım ve ödediğim oranların da anormal olduğu şeklinde. Ve şikayet konumda haklı çıkıp paymax'dan açıklama bekleniyorken şans eseri biraz gezeyim forumda derken konumun silindiğini ve vallet adında ödeme kuruluşunun reklamını gördüm. Ama paymax'da ki database 1e1 şeklinde vallet aktarılmış ve paymax'da üyeliğiniz askıda ise vallet'de de üyeliğiniz askıda vs. Kısacası buranın da pek sağlıklı olduğunu sanmıyorum işin içine reklam parası girince
Sorun a yada b nin birleşmesi değil. Paymax firması konusunda döviz ödeme belirtip ona göre komisyon biçiyordu. Bende döviz ödeme ile üye olup 2.ay sonunda döviz ödememi kapattılar ve sorduklarımda zarar ettiklerini ve herkeste kapalı olduğunu söylemişlerdi ama komisyon indirimi olmadı ve %8 komisyon ödüyorduk ve ertesi gün ödeme de değildi. Bende paymax tanıtım konusunda başımdan geçenleri belirttim yorum olarak. Daha sonra paymax bana özel mesaj yolu ile yorumları silmemi istedi bende müşteri yorumu ve silmeyeceğimi söyledim, arkasından gelen tehditler sonrası şikayet konusu açtım sohbet mesajlarını da ilettim ve haklı olarak belirtilmeme rağmen herşey silinmiş. Ve şimdi de halen reklamları anasayfada. Demek istediğim parayı verince herşey çok iyi gözüküyor değil mi?