• 09-01-2023, 01:46:10
    #1
    Merhaba sorum biraz saçma olabilir ama yarın sabah erkenden uçağım var araç almak için şehir dışına çıkacağım alacağım araç için özel plaka aldım ve plakayı bastırdım haliyle onuda götürmem gerek havaalanında sorun vs. yaşar mıyım ve alt bagaja mı koymam gerekiyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
  • 09-01-2023, 01:49:30
    #2
    No problem.
  • 09-01-2023, 01:50:07
    #3
    Alınmaması için bir neden yok gibi hocam
  • 09-01-2023, 01:51:11
    #4
    winkwop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba sorum biraz saçma olabilir ama yarın sabah erkenden uçağım var araç almak için şehir dışına çıkacağım alacağım araç için özel plaka aldım ve plakayı bastırdım haliyle onuda götürmem gerek havaalanında sorun vs. yaşar mıyım ve alt bagaja mı koymam gerekiyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
    Hocam sorun olacağını sanmııyorum. Çantanız büyük ise yanınıza bile alabilirsiniz fakat hiç bu risklere girmeyip adınıza aldığınız plakayı noterde satış sırasında bildirip, gittiğiniz bölgede herhangi bir app plaka yapan yerden 150-200'e bastırıp onunla da dönüş yolunda işinizi görebilirsiniz bilginiz olsun. Geçen Antalya'dan bir arkadaş geldi araç sattım oda bu şekilde yaptı...
  • 09-01-2023, 01:51:41
    #5
    alınır hocam hayırlı olsun şimdiden aracınız
  • 09-01-2023, 01:55:11
    #6
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    No problem.
    cevap için teşekkürler
    ultor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınmaması için bir neden yok gibi hocam

    bencede bir sorun olmaz bakıcaz yarın olmadı sorun çıkarsa atarız gittiğimiz yerden çıkartırız yapacak bir şey yok
    atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sorun olacağını sanmııyorum. Çantanız büyük ise yanınıza bile alabilirsiniz fakat hiç bu risklere girmeyip adınıza aldığınız plakayı noterde satış sırasında bildirip, gittiğiniz bölgede herhangi bir app plaka yapan yerden 150-200'e bastırıp onunla da dönüş yolunda işinizi görebilirsiniz bilginiz olsun. Geçen Antalya'dan bir arkadaş geldi araç sattım oda bu şekilde yaptı...
    teşekkür ederim cevabınız için
    Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alınır hocam hayırlı olsun şimdiden aracınız
    Teşekkür ederim hocam sağ olun
  • 09-01-2023, 02:02:10
    #7
    Bende uçağınız var plaka alacaksınız sandım
  • 09-01-2023, 02:03:13
    #8
    backlinkmatik.com
    sorun olmaz hocam zaten yaniniza alin çünkü valiz isine guven olmaz nadir de olsa hatalar oluyor sonra plakasiz kalirsiniz onemli evrak ve plakayı yaniniza aliniz.

    ha sorun oldu diyelim zaten 2. kontrolde alirlar yollarlar bagaja, bebek arabasi, tekerlekli sandalye vs uçak kapisindan gidiyor bagaja, sizinkini de alirlar