sorun olmaz hocam zaten yaniniza alin çünkü valiz isine guven olmaz nadir de olsa hatalar oluyor sonra plakasiz kalirsiniz onemli evrak ve plakayı yaniniza aliniz.

ha sorun oldu diyelim zaten 2. kontrolde alirlar yollarlar bagaja, bebek arabasi, tekerlekli sandalye vs uçak kapisindan gidiyor bagaja, sizinkini de alirlar