cevap için teşekkürler
Alınmaması için bir neden yok gibi hocam
bencede bir sorun olmaz bakıcaz yarın olmadı sorun çıkarsa atarız gittiğimiz yerden çıkartırız yapacak bir şey yok
Hocam sorun olacağını sanmııyorum. Çantanız büyük ise yanınıza bile alabilirsiniz fakat hiç bu risklere girmeyip adınıza aldığınız plakayı noterde satış sırasında bildirip, gittiğiniz bölgede herhangi bir app plaka yapan yerden 150-200'e bastırıp onunla da dönüş yolunda işinizi görebilirsiniz bilginiz olsun. Geçen Antalya'dan bir arkadaş geldi araç sattım oda bu şekilde yaptı...
teşekkür ederim cevabınız için
alınır hocam hayırlı olsun şimdiden aracınız
Teşekkür ederim hocam sağ olun