Merhaba sorum biraz saçma olabilir ama yarın sabah erkenden uçağım var araç almak için şehir dışına çıkacağım alacağım araç için özel plaka aldım ve plakayı bastırdım haliyle onuda götürmem gerek havaalanında sorun vs. yaşar mıyım ve alt bagaja mı koymam gerekiyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?