• 08-01-2023, 22:40:30
    #1
    Rahmetli dedemi o kadar çok özledim ki onu hatırlamak bile istemiyorum azıcık bile düşünsem direkt ağlıyorum üzülüyorum o kadar masumdun ki dedem hem anne hem baba oldun bana hem kardeş hem abi hem abla Herşey oldun arkadaşım oldun yaşıtlarımla bile anlaşamıyorum seninle o kadar iyi anlaşıyordum ki o kadar zor geliyorki sensizlik sen varken bile korkuyordum gitmenden senin gitmene senin adına sevindim çünkü bu lanet olası dünya seni mahvederdi umarım yattığın yerde huzurlusundur 3. Yılına gireceksin az kaldı…

    elinden her iş gelirdi şimdiki nesile bak klonlanmış hepsi hepsi aynı.
    giderken bile kimseyi rahatsız etmeden gittin
    Bana hep derdin 3. Gün yatırsın Allah 4. Gun canımı alsın duanı kabul etti Allah 4. Gun gitti

    kusura bakmayın duygu patlaması yaşadım bazen yalnızlık üzerime üzerime geliyor sabredeceğiz her ne olursa olsun.

    bi fatiha okusak dostlar olur mu ❤🤲🏻
  • 08-01-2023, 22:43:13
    #2
    Merhaba Hocam,

    Allah Rahmet Eylesin, Bende Dedemi 2 Ay Önce Kaybettim, Gerçekten Çok Zor Çok Özlüyor İnsan
    Yalnız Şunu Düşününce Bir Nebze De Olsa Üzüntümü Bastırabiliyorum, Hepimiz Öleceğiz Ve Elimizde Sadece Dua Etmek, Onun Adına Hayır Yapmak Sevindirmek Gelir
  • 08-01-2023, 22:45:26
    #3
    Allah rahmet eylesin, mekânı Cennet olsun inşallah.
  • 08-01-2023, 22:46:13
    #4
    MaxKreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Hocam,

    Allah Rahmet Eylesin, Bende Dedemi 2 Ay Önce Kaybettim, Gerçekten Çok Zor Çok Özlüyor İnsan
    Yalnız Şunu Düşününce Bir Nebze De Olsa Üzüntümü Bastırabiliyorum, Hepimiz Öleceğiz Ve Elimizde Sadece Dua Etmek, Onun Adına Hayır Yapmak Sevindirmek Gelir
    Allah rahmet eylesin onlar önden gittiler sırayı kaptılar hocam inşAllah hayırlı ölümler bizleri bekler.
  • 08-01-2023, 22:47:14
    #5
    Allah mekanını cennet eylesin toprağını bol etsin.. Fatiha’da okuruz Yasin-i Şerif’te okuruz gönlü güzel kardeşim..
  • 08-01-2023, 22:50:21
    #6
    Allah rahmet eylesin, bende dedemi çok severdim 10 yil geçti öleli. Diğer dedem ise ben doğmadan bir yıl önce ölmüş
  • 08-01-2023, 22:55:23
    #7
    Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun İnşAllah...
  • 08-01-2023, 22:59:01
    #8
    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eylesin, mekânı Cennet olsun inşallah.
    Tüm ölmüşlerimizin hocam ❤🤲🏻
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah mekanını cennet eylesin toprağını bol etsin.. Fatiha’da okuruz Yasin-i Şerif’te okuruz gönlü güzel kardeşim..
    Senin gönlün güzel hocam teşekkürler 🙏
    TaRRuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eylesin, bende dedemi çok severdim 10 yil geçti öleli. Diğer dedem ise ben doğmadan bir yıl önce ölmüş
    Diğer dedemi görmedim hepsinin mekanı cennet olsun ❤
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun İnşAllah...
    İnşAllah hocam teşekkürler ❤
  • 08-01-2023, 23:30:26
    #9
    Bende canımdan çok sevdiğim dedemi 2016 da toprağa verdim halinden anlarım hocam o sevdiğin adamın yokluğu seni çok üzüyor çok daraltıyor Allah rahmet eylesin hocam mekânı cennet olsun