Merhaba Hocam,

Allah Rahmet Eylesin, Bende Dedemi 2 Ay Önce Kaybettim, Gerçekten Çok Zor Çok Özlüyor İnsan
Yalnız Şunu Düşününce Bir Nebze De Olsa Üzüntümü Bastırabiliyorum, Hepimiz Öleceğiz Ve Elimizde Sadece Dua Etmek, Onun Adına Hayır Yapmak Sevindirmek Gelir