Merhaba Hocam,
Allah Rahmet Eylesin, Bende Dedemi 2 Ay Önce Kaybettim, Gerçekten Çok Zor Çok Özlüyor İnsan

Yalnız Şunu Düşününce Bir Nebze De Olsa Üzüntümü Bastırabiliyorum, Hepimiz Öleceğiz Ve Elimizde Sadece Dua Etmek, Onun Adına Hayır Yapmak Sevindirmek Gelir