Rahmetli dedemi o kadar çok özledim ki onu hatırlamak bile istemiyorum azıcık bile düşünsem direkt ağlıyorum üzülüyorum o kadar masumdun ki dedem hem anne hem baba oldun bana hem kardeş hem abi hem abla Herşey oldun arkadaşım oldun yaşıtlarımla bile anlaşamıyorum seninle o kadar iyi anlaşıyordum ki o kadar zor geliyorki sensizlik sen varken bile korkuyordum gitmenden senin gitmene senin adına sevindim çünkü bu lanet olası dünya seni mahvederdi umarım yattığın yerde huzurlusundur 3. Yılına gireceksin az kaldı
elinden her iş gelirdi şimdiki nesile bak klonlanmış hepsi hepsi aynı.
giderken bile kimseyi rahatsız etmeden gittin
Bana hep derdin 3. Gün yatırsın Allah 4. Gun canımı alsın duanı kabul etti Allah 4. Gun gitti
kusura bakmayın duygu patlaması yaşadım bazen yalnızlık üzerime üzerime geliyor sabredeceğiz her ne olursa olsun.
bi fatiha okusak dostlar olur mu ❤🤲🏻