Merhaba Hocam,
Allah Rahmet Eylesin, Bende Dedemi 2 Ay Önce Kaybettim, Gerçekten Çok Zor Çok Özlüyor İnsan

Yalnız Şunu Düşününce Bir Nebze De Olsa Üzüntümü Bastırabiliyorum, Hepimiz Öleceğiz Ve Elimizde Sadece Dua Etmek, Onun Adına Hayır Yapmak Sevindirmek Gelir
Allah rahmet eylesin onlar önden gittiler sırayı kaptılar hocam inşAllah hayırlı ölümler bizleri bekler.