Merhaba arkadaşlar,
Atandığım ilçede doğalgaz yok. Bir ev bulduk altı dükkan üstünde 3 daire var.
Merkezi ısıtma ile ısınıyor ve gündüzleri kapatıyolarmış akşamları yakıyorlarmış. Merkezi ısıtma için benim bir giderim olmayacak ama akşamları faydalanacağım. Ev sahibi ile öyle anlaşmak üzereyiz. Gündüz merkezi ısıtma çalışmayacağı için klima yada tüplü soba kullanacağım. 2 adet çocuğum olduğu için gündüz ısıtma işini çözmem lazım. En sağlıklı ve ekonomik olanın klima olduğunu düşünüyorum.
Siz ne önerirsiniz ?
Klima mı yoksa Tüplü soba mı ?
11
●278
- 31-12-2022, 15:25:03
- 31-12-2022, 15:26:49Enerji sınıfı güzel 24'lük bir klima kullanabilirsiniz. (Oda büyükse) Klima fiyatı biraz pahalı olur ama elektrikten çok tasarruf ettiriyor.
Elektrikli soba vs. çok fazla yakar ısıtmasına değmez. - 31-12-2022, 15:28:41Normal kömür sobası olsa kesinlikle o sobayı yakarım hocam ama baca yok evde. Ya tüplü soba alacağım yada klima.CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler yorumunuz için - 31-12-2022, 15:35:22Elektrik ile tup kıyaslandığında kesinlikle elektrik zira tüp fiyatı çok pahalı
İnverter klima ile çözebilirsiniz ancak evin altı dükkan hali ile çok soğuk olur hele ki akşamları yakiyorsa o daha kötü zira ev ısınmaz bilgine bence başka bir yer bulun zemin isinmadigi sürece merkezi ısıtma boştur