• 31-12-2022, 15:25:03
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Atandığım ilçede doğalgaz yok. Bir ev bulduk altı dükkan üstünde 3 daire var.
    Merkezi ısıtma ile ısınıyor ve gündüzleri kapatıyolarmış akşamları yakıyorlarmış. Merkezi ısıtma için benim bir giderim olmayacak ama akşamları faydalanacağım. Ev sahibi ile öyle anlaşmak üzereyiz. Gündüz merkezi ısıtma çalışmayacağı için klima yada tüplü soba kullanacağım. 2 adet çocuğum olduğu için gündüz ısıtma işini çözmem lazım. En sağlıklı ve ekonomik olanın klima olduğunu düşünüyorum.
    Siz ne önerirsiniz ?
  • 31-12-2022, 15:26:49
    #2
    Enerji sınıfı güzel 24'lük bir klima kullanabilirsiniz. (Oda büyükse) Klima fiyatı biraz pahalı olur ama elektrikten çok tasarruf ettiriyor.

    Elektrikli soba vs. çok fazla yakar ısıtmasına değmez.
  • 31-12-2022, 15:26:54
    #3
    Konfor için klima.
    Instagram’a nostaljik, duygusal storiler atmak, kestane pişirmek, kumpir yapmak gibi amaçlar için soba.
  • 31-12-2022, 15:28:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bütçe varsa eğer tasarruflu bir klima.
  • 31-12-2022, 15:28:36
    #5
    Tüplü soba kendini ısıtıyor kardeş uzak dur donarsın
  • 31-12-2022, 15:28:41
    #6
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konfor için klima.
    Instagram’a nostaljik, duygusal storiler atmak, kestane pişirmek, kumpir yapmak gibi amaçlar için soba.
    Normal kömür sobası olsa kesinlikle o sobayı yakarım hocam ama baca yok evde. Ya tüplü soba alacağım yada klima.
    Teşekkürler yorumunuz için
  • 31-12-2022, 15:32:45
    #7
    Hocam merhaba tüplü soba yerine klima tavsiye ederim.
  • 31-12-2022, 15:33:13
    #8
    Yagli radyatör ikinci el olabilir termostat olmali.
  • 31-12-2022, 15:35:22
    #9
    Elektrik ile tup kıyaslandığında kesinlikle elektrik zira tüp fiyatı çok pahalı
    İnverter klima ile çözebilirsiniz ancak evin altı dükkan hali ile çok soğuk olur hele ki akşamları yakiyorsa o daha kötü zira ev ısınmaz bilgine bence başka bir yer bulun zemin isinmadigi sürece merkezi ısıtma boştur