Klima mı yoksa Tüplü soba mı ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Klima mı yoksa Tüplü soba mı ?
11
●
278
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Klima mı yoksa Tüplü soba mı ?
1
2
31-12-2022, 15:38:14
#10
mesutcandemir
İnverter Klima
Isıtma btusu yüksek olmalı
31-12-2022, 15:55:38
#11
ramob7
Midea AEP modelini öneririm.Soğutmada 12 lik model 90W civarında kalabiliyor.Isıtmada uzun süre test etmedim ancak 300W civarında kalabilir.Yalıtım önemli.
01-01-2023, 01:08:15
#12
KeyCodE
Klima hocam.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler