Merhaba arkadaşlar,
Atandığım ilçede doğalgaz yok. Bir ev bulduk altı dükkan üstünde 3 daire var.
Merkezi ısıtma ile ısınıyor ve gündüzleri kapatıyolarmış akşamları yakıyorlarmış. Merkezi ısıtma için benim bir giderim olmayacak ama akşamları faydalanacağım. Ev sahibi ile öyle anlaşmak üzereyiz. Gündüz merkezi ısıtma çalışmayacağı için klima yada tüplü soba kullanacağım. 2 adet çocuğum olduğu için gündüz ısıtma işini çözmem lazım. En sağlıklı ve ekonomik olanın klima olduğunu düşünüyorum.
Siz ne önerirsiniz ?