Enerji sınıfı güzel 24'lük bir klima kullanabilirsiniz. (Oda büyükse) Klima fiyatı biraz pahalı olur ama elektrikten çok tasarruf ettiriyor.

Elektrikli soba vs. çok fazla yakar ısıtmasına değmez.