• 29-12-2022, 15:15:32
    #1
    Merhaba değerli hocalarım telefon almayı düşünüyorum açıkçası aklımda 2 adet model mevcut iphone 13 ve galaxy s22 isterseniz farklı bir model telefon da önerebilirsiniz incellerim. Telefonda oyun oynamam sadece banka uygulamaları ve sosyal medya için kullanacağım.
    Bir tık pil seviyesinin iyi olmasını istiyorum. Bu kadar
    Iphone 13 almaya değer bir telefon mu ?
    O kadar para vermeye gerek varmı ?
    Yoksa Galaxy S22 işimi görür mü ?
    Yılbaşından önce mi almalıyım ?
    Yilbasindan sonra zam gelir mi sizce ?

    Yazmış olduğunuz yorumları tek tek okuyup değerlendirmeye alacağım. Şimdiden tüm değerli hocalarıma verdikleri cevaplar için teşekkür ederim.
  • 29-12-2022, 15:17:24
    #2
    İphonelara %90 zam beklentisi var alacaksan acele etmeni öneririm
    Ek olarakta 13 kullanıyorum oyunsuz sadece sosyal medya vs. 24 saati deviriyor çoğu zaman
  • 29-12-2022, 15:19:11
    #3
    Oyun ile işin yoksa direkt apple hocam. Yılbaşından sonra kesinlikle zam gelecektir. iPhone 13 ile 14 arasında çok büyük fark yok 14 tavsiyemdir.
  • 29-12-2022, 15:20:15
    #4
    S22 kullaniyorum. Pil konusunda biraz zayif ama isimi goruyor. Ortalama 18 saat goturuyor. Diger acilardan ise S22 tam olarak cok iyi. 13 kullanmadigim icin birsey diyemeyecegim.
  • 29-12-2022, 15:22:11
    #5
    Satmayacaksan s22 sıkılırım satarım dersen iphone
  • 29-12-2022, 15:24:20
    #6
    iphone hocam sonuna kadar.
  • 29-12-2022, 15:31:07
    #7
    10 yildir söylüyorum hala da söylüyorum iphone altin altin şuan al hocam hiçbir pişmanlik yaşamicaksin satarken de bildigin kuyumcuya altin bozdurur gibi satarsin buna imzami atarim iphone altin dir altinn.
  • 29-12-2022, 15:36:52
    #8
    asadasa00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yildir söylüyorum hala da söylüyorum iphone altin altin şuan al hocam hiçbir pişmanlik yaşamicaksin satarken de bildigin kuyumcuya altin bozdurur gibi satarsin buna imzami atarim iphone altin dir altinn.
    Ne altını yahu en azından altını alabileceğin yer bellidir sıkıntı çıkmaz alırsın 14 pro bakıyorum teknoloji mağazalarında yok
  • 29-12-2022, 15:38:00
    #9
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne altını yahu en azından altını alabileceğin yer bellidir sıkıntı çıkmaz alırsın 14 pro bakıyorum teknoloji mağazalarında yok
    Pembe elmas çıktı