Ne altını yahu en azından altını alabileceğin yer bellidir sıkıntı çıkmaz alırsın 14 pro bakıyorum teknoloji mağazalarında yok
O kadar haklısınız ki apple magazasına gittim 14 pro almaya elimizde yok dediler internet üzerinden sipariş ettim 40 bine 3 4 hafta sonra gelicek sipariş edeli 1 hafta oluyor 40 bine sipariş verdim ama magazalarda ve teknoloji marketlerinde en az 44 bin istiyorlar yıl başında zam da alır 50 bini rahat görür bende direk nakit verip magazadan almak istedim ama bulamadım