asadasa00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar haklısınız ki apple magazasına gittim 14 pro almaya elimizde yok dediler internet üzerinden sipariş ettim 40 bine 3 4 hafta sonra gelicek sipariş edeli 1 hafta oluyor 40 bine sipariş verdim ama magazalarda ve teknoloji marketlerinde en az 44 bin istiyorlar yıl başında zam da alır 50 bini rahat görür bende direk nakit verip magazadan almak istedim ama bulamadım
mango840 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İphonelara %90 zam beklentisi var alacaksan acele etmeni öneririm
Ek olarakta 13 kullanıyorum oyunsuz sadece sosyal medya vs. 24 saati deviriyor çoğu zaman
omerf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyun ile işin yoksa direkt apple hocam. Yılbaşından sonra kesinlikle zam gelecektir. iPhone 13 ile 14 arasında çok büyük fark yok 14 tavsiyemdir.
meteyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
S22 kullaniyorum. Pil konusunda biraz zayif ama isimi goruyor. Ortalama 18 saat goturuyor. Diger acilardan ise S22 tam olarak cok iyi. 13 kullanmadigim icin birsey diyemeyecegim.
FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satmayacaksan s22 sıkılırım satarım dersen iphone
EmirTarikAtes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iphone hocam sonuna kadar.
asadasa00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 yildir söylüyorum hala da söylüyorum iphone altin altin şuan al hocam hiçbir pişmanlik yaşamicaksin satarken de bildigin kuyumcuya altin bozdurur gibi satarsin buna imzami atarim iphone altin dir altinn.
sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne altını yahu en azından altını alabileceğin yer bellidir sıkıntı çıkmaz alırsın 14 pro bakıyorum teknoloji mağazalarında yok
mango840 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pembe elmas çıktı
ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para varsa apple yer
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim hocalarım. Nasip olursa İphone 14 almaya karar verdim.