O kadar haklısınız ki apple magazasına gittim 14 pro almaya elimizde yok dediler internet üzerinden sipariş ettim 40 bine 3 4 hafta sonra gelicek sipariş edeli 1 hafta oluyor 40 bine sipariş verdim ama magazalarda ve teknoloji marketlerinde en az 44 bin istiyorlar yıl başında zam da alır 50 bini rahat görür bende direk nakit verip magazadan almak istedim ama bulamadım
İphonelara %90 zam beklentisi var alacaksan acele etmeni öneririm
Ek olarakta 13 kullanıyorum oyunsuz sadece sosyal medya vs. 24 saati deviriyor çoğu zaman
Oyun ile işin yoksa direkt apple hocam. Yılbaşından sonra kesinlikle zam gelecektir. iPhone 13 ile 14 arasında çok büyük fark yok 14 tavsiyemdir.
S22 kullaniyorum. Pil konusunda biraz zayif ama isimi goruyor. Ortalama 18 saat goturuyor. Diger acilardan ise S22 tam olarak cok iyi. 13 kullanmadigim icin birsey diyemeyecegim.
Satmayacaksan s22 sıkılırım satarım dersen iphone
iphone hocam sonuna kadar.
10 yildir söylüyorum hala da söylüyorum iphone altin altin şuan al hocam hiçbir pişmanlik yaşamicaksin satarken de bildigin kuyumcuya altin bozdurur gibi satarsin buna imzami atarim iphone altin dir altinn.
Ne altını yahu en azından altını alabileceğin yer bellidir sıkıntı çıkmaz alırsın 14 pro bakıyorum teknoloji mağazalarında yok
Pembe elmas çıktı
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim hocalarım. Nasip olursa İphone 14 almaya karar verdim.