Merhaba değerli hocalarım telefon almayı düşünüyorum açıkçası aklımda 2 adet model mevcut iphone 13 ve galaxy s22 isterseniz farklı bir model telefon da önerebilirsiniz incellerim. Telefonda oyun oynamam sadece banka uygulamaları ve sosyal medya için kullanacağım.
Bir tık pil seviyesinin iyi olmasını istiyorum. Bu kadar
Iphone 13 almaya değer bir telefon mu ?
O kadar para vermeye gerek varmı ?
Yoksa Galaxy S22 işimi görür mü ?
Yılbaşından önce mi almalıyım ?
Yilbasindan sonra zam gelir mi sizce ?

Yazmış olduğunuz yorumları tek tek okuyup değerlendirmeye alacağım. Şimdiden tüm değerli hocalarıma verdikleri cevaplar için teşekkür ederim.