Merhabalar;
Malesefki son aylara bırakmak durumunda kaldım yurtdışında olduğumdan dolayı. Döndümve hemen e devlet üzerinden yoklama başvurusu yaptım. Aile hekimi kontrolünden sonra sanırım askerlik şubesine gitmem lazım.
Sizce 80Bin TL bedelli ücretine yetişir miyim? Boş yere işlem yapmak ve tecilimi sıkıntıya sokmak istemiyorum.
Teşekkürler
Bedelli Son Gün Sorunsalı
11
●430
- 28-12-2022, 16:24:59
- 28-12-2022, 16:27:06Böyle bir şey mümkün mü? aa teşekkürlerPrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2022, 16:29:39mümkün hocam bende haziranda başvururken çok araştırmıştım aile hekimliğinde pürüz çıkmazsa 1 günde halledersin ama e devlette yoğunluk vardır tabimuhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2022, 16:33:22Maxx 2 günlük işlem hocam. Tecili bozdurup askerlik şubesine gidiyorsunuz sonra aile hekimi sonra yine askerlik şubesi sonra parayı yatırıyorsunuz tamam. Benim bildiğim böylemuhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2022, 16:34:12canbudak99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
askerlik şubesine gitme yok. hiçbir aşamada. - 28-12-2022, 16:35:08Daha yeni bir arkadaş bedelli işlemlerini halletti. 2 kere askerlik şubeye gitti. Hadi 1 kez yanlışlıkla olsun da diğeri gereklidir diye düşünüyorum.endoret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2022, 16:35:50Hocam gereksiz. Ben de yeni başvuru yaptım. Askerlik şubesi aile hekimi onayından sonra onaylıyor direkt siz bir şey yapmadan. Millet bilmeden gidiyor.canbudak99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle