• 28-12-2022, 16:24:59
    #1
    Merhabalar;
    Malesefki son aylara bırakmak durumunda kaldım yurtdışında olduğumdan dolayı. Döndümve hemen e devlet üzerinden yoklama başvurusu yaptım. Aile hekimi kontrolünden sonra sanırım askerlik şubesine gitmem lazım.
    Sizce 80Bin TL bedelli ücretine yetişir miyim? Boş yere işlem yapmak ve tecilimi sıkıntıya sokmak istemiyorum.

    Teşekkürler
  • 28-12-2022, 16:25:34
    #2
    Tekrar tecil yaptırırsın problem yaşarsan
  • 28-12-2022, 16:27:06
    #3
    Prm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar tecil yaptırırsın problem yaşarsan
    Böyle bir şey mümkün mü? aa teşekkürler
  • 28-12-2022, 16:29:39
    #4
    muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir şey mümkün mü? aa teşekkürler
    mümkün hocam bende haziranda başvururken çok araştırmıştım aile hekimliğinde pürüz çıkmazsa 1 günde halledersin ama e devlette yoğunluk vardır tabi
  • 28-12-2022, 16:29:44
    #5
    Hocam askerlik şubesine gitme yok. Onlar aile hekimi sonrasında onaylıyor direkt. Parayı yatırınca bitiyor. Yarın başvursan bile yetişir.
  • 28-12-2022, 16:33:22
    #6
    muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar;
    Malesefki son aylara bırakmak durumunda kaldım yurtdışında olduğumdan dolayı. Döndümve hemen e devlet üzerinden yoklama başvurusu yaptım. Aile hekimi kontrolünden sonra sanırım askerlik şubesine gitmem lazım.
    Sizce 80Bin TL bedelli ücretine yetişir miyim? Boş yere işlem yapmak ve tecilimi sıkıntıya sokmak istemiyorum.

    Teşekkürler
    Maxx 2 günlük işlem hocam. Tecili bozdurup askerlik şubesine gidiyorsunuz sonra aile hekimi sonra yine askerlik şubesi sonra parayı yatırıyorsunuz tamam. Benim bildiğim böyle
  • 28-12-2022, 16:34:12
    #7
    canbudak99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maxx 2 günlük işlem hocam. Tecili bozdurup askerlik şubesine gidiyorsunuz sonra aile hekimi sonra yine askerlik şubesi sonra parayı yatırıyorsunuz tamam. Benim bildiğim böyle

    askerlik şubesine gitme yok. hiçbir aşamada.
  • 28-12-2022, 16:35:08
    #8
    endoret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    askerlik şubesine gitme yok. hiçbir aşamada.
    Daha yeni bir arkadaş bedelli işlemlerini halletti. 2 kere askerlik şubeye gitti. Hadi 1 kez yanlışlıkla olsun da diğeri gereklidir diye düşünüyorum.
  • 28-12-2022, 16:35:50
    #9
    canbudak99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha yeni bir arkadaş bedelli işlemlerini halletti. 2 kere askerlik şubeye gitti. Hadi 1 kez yanlışlıkla olsun da diğeri gereklidir diye düşünüyorum.
    Hocam gereksiz. Ben de yeni başvuru yaptım. Askerlik şubesi aile hekimi onayından sonra onaylıyor direkt siz bir şey yapmadan. Millet bilmeden gidiyor.