Daha yeni bir arkadaş bedelli işlemlerini halletti. 2 kere askerlik şubeye gitti. Hadi 1 kez yanlışlıkla olsun da diğeri gereklidir diye düşünüyorum.
Hocam gereksiz. Ben de yeni başvuru yaptım. Askerlik şubesi aile hekimi onayından sonra onaylıyor direkt siz bir şey yapmadan. Millet bilmeden gidiyor.