endoret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
askerlik şubesine gitme yok. hiçbir aşamada.
Daha yeni bir arkadaş bedelli işlemlerini halletti. 2 kere askerlik şubeye gitti. Hadi 1 kez yanlışlıkla olsun da diğeri gereklidir diye düşünüyorum.