Merhabalar;
Malesefki son aylara bırakmak durumunda kaldım yurtdışında olduğumdan dolayı. Döndümve hemen e devlet üzerinden yoklama başvurusu yaptım. Aile hekimi kontrolünden sonra sanırım askerlik şubesine gitmem lazım.
Sizce 80Bin TL bedelli ücretine yetişir miyim? Boş yere işlem yapmak ve tecilimi sıkıntıya sokmak istemiyorum.

Teşekkürler