Arkadaşlar türknete geçmeyi planlıyorum ama 2 yıllık sözleşmemiz mevcut.Kanunda 1 yıl üzeri sözleşmeler geçersiz deniyor.Şimdi benim 1 yıl, 2023 mart ayında doluyor,1 yılın dolmasını mı beklemem gerekiyor,yoksa zaten geçersiz sözleşme diye 1 yılın dolmasını beklemeden geçsem cayma bedeli çıkarırlar mı ?
Tüketici hakem heyetine kanun maddesini atıp cayma bedeli çiksa bile reddediliyor deniyor hakem heyetiyle.
Türk telekom cayma hakkında
4
●98
- 26-12-2022, 22:04:32Evet 1 yıl geçersiz deniyor ama imzalanan sözleşmelerde bazı maddeler sebebi ile cayma bedeli çıkartıyorlar. Yine de Türk Telekom çağrı merkezini arayıp bir sormanı öneririm.Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2022, 22:05:33İşte o çıkan cayma bedelide hakem heyetiyle iptal ediliyor deniyor.Süreci yaşayan biri varsa aktarırsa aslında iyi olurdufatihsyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2022, 22:26:36Benim telefon hattımda 1 yılım doldu aramadan sormadan bir mesajla +1 yıl daha uzatmışlar müşteri hizmetleriyle görüştüm iptal etmediler hakem heyetine başvuracağım dedim ama değişen bir şey olmadı
bende üzerine düşmedim 1 yıl daha kullanacaz mecbur
bende üzerine düşmedim 1 yıl daha kullanacaz mecbur