• 26-12-2022, 22:03:06
    #1
    Arkadaşlar türknete geçmeyi planlıyorum ama 2 yıllık sözleşmemiz mevcut.Kanunda 1 yıl üzeri sözleşmeler geçersiz deniyor.Şimdi benim 1 yıl, 2023 mart ayında doluyor,1 yılın dolmasını mı beklemem gerekiyor,yoksa zaten geçersiz sözleşme diye 1 yılın dolmasını beklemeden geçsem cayma bedeli çıkarırlar mı ?

    Tüketici hakem heyetine kanun maddesini atıp cayma bedeli çiksa bile reddediliyor deniyor hakem heyetiyle.
  • 26-12-2022, 22:04:20
    #2
    Hocam TürkNet ile bir görüşün derim cayma bedelini bir kısmını ödüyorlar diye hatırlıyorum.
  • 26-12-2022, 22:04:32
    #3
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar türknete geçmeyi planlıyorum ama 2 yıllık sözleşmemiz mevcut.Kanunda 1 yıl üzeri sözleşmeler geçersiz deniyor.Şimdi benim 1 yıl, 2023 mart ayında doluyor,1 yılın dolmasını mı beklemem gerekiyor,yoksa zaten geçersiz sözleşme diye 1 yılın dolmasını beklemeden geçsem cayma bedeli çıkarırlar mı ?

    Tüketici hakem heyetine kanun maddesini atıp cayma bedeli çiksa bile reddediliyor deniyor hakem heyetiyle.
    Evet 1 yıl geçersiz deniyor ama imzalanan sözleşmelerde bazı maddeler sebebi ile cayma bedeli çıkartıyorlar. Yine de Türk Telekom çağrı merkezini arayıp bir sormanı öneririm.
  • 26-12-2022, 22:05:33
    #4
    fatihsyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet 1 yıl geçersiz deniyor ama imzalanan sözleşmelerde bazı maddeler sebebi ile cayma bedeli çıkartıyorlar. Yine de Türk Telekom çağrı merkezini arayıp bir sormanı öneririm.
    İşte o çıkan cayma bedelide hakem heyetiyle iptal ediliyor deniyor.Süreci yaşayan biri varsa aktarırsa aslında iyi olurdu
  • 26-12-2022, 22:26:36
    #5
    Benim telefon hattımda 1 yılım doldu aramadan sormadan bir mesajla +1 yıl daha uzatmışlar müşteri hizmetleriyle görüştüm iptal etmediler hakem heyetine başvuracağım dedim ama değişen bir şey olmadı bende üzerine düşmedim 1 yıl daha kullanacaz mecbur