Benim telefon hattımda 1 yılım doldu aramadan sormadan bir mesajla +1 yıl daha uzatmışlar müşteri hizmetleriyle görüştüm iptal etmediler hakem heyetine başvuracağım dedim ama değişen bir şey olmadı bende üzerine düşmedim 1 yıl daha kullanacaz mecbur